Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Στην Μάγδα έλεγε στο νοίκι το 2013 ,αλλά στο πόθεν εσχες δήλωνε σπιτι 114 τ.μ. Η νεα αυταπάτη του Τσίπρα!!!!


 


Εισοδήματα ύψους 69.324 ευρώ, που προέρχονται από τη βουλευτική του αποζημίωση, εμφανίζει ο Αλέξης Τσίπρας στο πόθεν έσχες του 2013 για την οικονομική χρήση του 2012.

Δηλώνει επίσης τέσσερις προσωπικούς λογαριασμούς στην Εθνική Τράπεζα, στους οποίους έχει το ποσό των 7.099 ευρώ καθώς και οτι έχει στην κατοχή του μια μοτοσικλέτα 652 κ.ε., την οποία απέκτησε το 2007.

Μέχρι εδω καλά θα μπορούσε να πεί κάποιος ,γιατι οι αυταπάτες ξεκινάνε τώρα. Ο κ. Τσίπρας, σύμφωνα με το πόθεν έσχες του, έχει στην πλήρη ιδιοκτησία του ένα ακίνητο 114 τ.μ. το οποίο απέκτησε το 1996.
Τον εξής διάλογο είχε ο Τσίπρας στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά και σε ερώτηση της συνεργατιδάς του Μαγδας Τσέγκου στις 09/02/2013 :
Μάγδα Τσέγκου: Θα ήθελα να σας ρωτήσω εαν τελικά πληρώσατε το χαράτσι της ΔΕΗ ή δώσατε τα χρήματα στο φιλανθρωπικο ίδρυμα όπως ο ίδιος είχατε πεί οτι θα πράξετε.Τι έγινε τελικά?
Αλέξης Τσίπρας: Κυρία Τσέγκου,αγαπητή μου Μάγδα,σε ξέρω ως Μάγδα έχω μια οικειότητα,εμείς δεν κάνουμε επικοινωνιακή πολιτική της φαμφάρας όπως κανουνε κάποιοι οι οποιοι την μια βγαινουνε ως εκπρόσωποι της κυβέρνησης και την αλλη πουλάνε βιβλία της οκας σε κανάλια μετά τις 12 το βράδυ,εμείς είχαμε πεί ,με ευθύτητα ,οτι δεν θα πληρώσουμε για λόγους παραδειγματικούς το χαράτσι,ώστε οταν έρθουν σε εμας να πιάσουνε πρώτα εμας και μετά τον απλο λαο,αλλά προσέξτε κάτι γιατί την πατήσανε,την πατήσανε για ενα απλό λόγο,διότι εγω ζω στο νοίκι αγαπητή μου Μάγδα(χαμογελώντας) ,ζω στο νοίκι,τι να κάνουμε υπάρχουν και πολιτικοί αρχηγοί που ζούν στο νοίκι,δεν εχω την δυνατότητα αυτή. Τι να κάνουμε ,είχα βγεί και είχα πει παραδειγματικά πρώτον εμένα να πιάσουνε ,πρώτη την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ όλοι το ίδιο κάναμε,το ίδιο έκανε και η Παπαρήγα,αλλά τι να κάνουμε κυρία Μάγδα μου και κυριε Αυτιά μου,αυτή είναι η πραγματικότητα υπάρχουνε και κάποιοι πολιτικοί αρχηγοί που δεν ζούνε στην Κηφισιά σε επάυλεις.Τι να κάνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: