Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Η επένδυση της κυβέρνησης στην κίτρινη φυλή των ταξιτζήδων.


Στο λεκανοπέδιο της Αττικής κυκλοφορούν πάνω απο 14.000 ταξί.Και ολοι έχουμε καταλάβει οτι την ημέρα που οι ταξιτζήδες θα απεργήσουν τότε που όποιος βγει με Ι.Χ. στην πόλη, ξαφνικά βρίσκεται σε μια Αθήνα χωρίς συγκοινωνιακό πρόβλημα. Γιατί παραδοσιακά στις απεργίες των ταξί, δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα πουθενά στην Αθήνα.

Έτσι το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών στο πλαίσιο του εξορθολογισμού του κομίστρου και κινητροδότηση καλύτερης εξυπηρέτησης των επιβατών, αποφάσισε στις αρχές της εβδομάδας να τους ευεργετήσει ακόμα πιο πολύ μιας και μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή θα έχουν γίνει οι εθνικές εκλογές.

Και τα ταξί απο την κυβέρνηση Καραμανλή έχουν ευεργετηθεί αρκετές φορές χωρίς κανένα όφελος στον πολίτη.
Ήταν Αυγουστος του 2005 όταν η ομάδα ΠΗΓΑΣΟΣ καταργήθηκε και οι οδηγοί ταξί έμειναν και πάλι ανεξέλεγκτοι.
Είχε δημιουργηθεί επι κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ το 2001 απο τον τότε διευθυντή της Τροχαίας Αττικής, ταξίαρχο κ. Κώστα Τζέκη.
Στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ομάδας ΠΗΓΑΣΟΣ οι 30 επίλεκτοι τροχονόμοι έιχαν επικεντρωθεί στους ταξιτζήδες. Τα αποτελεσματά τους ήτανε εκπληκτικά.Στην πιάτσα του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Κηφισό και στον Σταθμό του Ηλεκτρικού στην Κηφισιά,μέσα σε δύο ημέρες, οι «φτερωτοί» τροχονόμοι έκοψαν 130 κλήσεις, εκ των οποίων οι 70 αφορούσαν άρνηση μίσθωσης!

Ακόμη και την ζώνη ασφαλείας δεν φοράνε οι οδηγοί ταξί αλλά μόνο οι πελάτες των ταξί.

Τα κόμιστρα των ταξί θα αυξηθούν συνολικά 100%,το αντίτιμο για τα τηλεφωνικά ραντεβού απο 2,8 Ευρώ θα φτάσει μέχρι τα 5 Ευρώ και τα ταξί πλέον θα έχουν το δικαίωμα να μπάινουν στις λεωφορειολωρίδες.Να σημειωθεί οτι αυτές οι αυξήσεις έρχονται σε μια περιόδο όπου ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας κ.Παπαθανασιόυ έχει αναφερεί για μηδενικές αυξήσεις στο 2009.

Το αντάλλαγμα που θα δώσουν οι ταξιτήδες είναι ενα ειδικό μηχάνημα gps που θα κόβει και αποδείξεις, καθαρά ταξί, ευπρεπείς οδηγοί, υποχρεωτική χρήση κλιματιστικών το καλοκαίρι και καλοριφέρ το χειμώνα),θα σταματήσουν οι αρνήσεις μίσθωσης, ιδίως το βράδυ και πριν τα μεσάνυκτα.Υπηρεσίες που στις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες είναι αυτονόητες . Οχι όμως για αυτούς που χρησιμοποιούν ταξί στην Ελλάδα.

Η πραγματικότητα όμως για τους ταξιτζήδες στην Ελλάδα έιναι οτι υπάρχει άλλο καθεστώς.Και αυτό το καθεστώς η κυβέρνηση Καραμανλή προσπαθεί να το εκμεταλευτεί στο έπακρο ελπίζοντας ότι οι προπαγανδιστές ταξιτζήδες θα βοηθήσουν την κυβέρνηση.



Ένας απλός σκεπτόμενος πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: