Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημοψήφισμα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημοψήφισμα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ήρωας του 2011 ο Παπανδρέου σύμφωνα με την Daily Telegraph!

Οι πολιτικοί συντάκτες της Daily Telegraph δημιούργησαν μια λίστα με τους ήρωες και τους αχρείους του 2011.Σε αυτή την λίστα συγκαταλέγεται και ο Γιώργος Παπανδρέου ως ήρωας.

Ήρωας για την στάση του απέναντι στους Μερκοζί με την δημοκρατική απόφασή του για το δημόψήφισμα παρόλο που τελικά δεν πραγματοποιήθηκε. 

Στην φωτογραφία βλέπουμε τον κ. Γιώργο Παπανδρέου να ανάβει ένα κερί στην εκκλησία με την εξής λεζάντα: «Ο Έλληνας πρωθυπουργός έχασε τη δουλειά του λόγω της κρίσης χρέους της χώρας, ωστόσο όχι προτού δώσει μια μάχη για τη δημοκρατία. Αντιμέτωπος με την αυξανόμενη πίεση να δεχτεί αυτά που πολλοί θεωρούσαν ως δρακόντεια μέτρα, είπε: ‘ok, αλλά μόνο αν πάει σε δημοψήφισμα.
Παραμένει ένας από τους ευρωπαίους ηγέτες που ρίσκαρε να αφήσει τους Έλληνες να αποφασίσουν για το μέλλον τους σε σχέση με το ευρώ. Και μπορεί το δημοψήφισμα να μην πραγματοποιήθηκε ποτέ, καθώς η Ε.Ε. επέβαλε τεχνοκρατική κυβέρνηση, ωστόσο η δήλωσή του παραμένει...».

http://www.telegraph.co.uk/finance/8965383/2011-business-review-heroes-and-villains.html?image=3

 Τελικά το πολιτικο-εκδοτικό κατεστημένο της Ελλάδας αλλά και τους Μερκοζί αυτό που τους φοβίζει είναι η ίδια η δημοκρατία.Κάτι το οποίο αναδείχτηκε με την πρόταση Παπανδρέου για δημοψήφισμα για αυτό και βάλανε λυτούς και δεμένους για να το αποτρέψουνε.Το άσχημο είναι οτι αρκετοί βουλευτές αλλά και υπουργοί του ΠΑΣΟΚ συμμετείχαν και συμμετέχουν ακόμα σε αυτή την προσπάθεια. 

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Μήπως τελικά όντως ο Παπανδρέου είχε βάσιμες πληροφορίες για επικείμενο πραξικόπημα?

 Ήτανε λίγο μετά τις Κάννες όταν ο Γάλλος δημοσιογράφος της Liberation Jean Quatremer, μέσω μιας ανάρτησής του στο twitter, ανέφερε πως ο Γιώργος Παπανδρέου κατά τη διάρκεια του δείπνου των Ευρωπαίων ηγετών στις Κάννες, επικαλέστηκε ως δικαιολογία για την απόφασή του για δημοψήφισμα τον κίνδυνο πραξικοπήματος.

Συγκεκριμένα, στο tweet που προκάλεσε αναστάτωση έγραφε πως «ο Παπανδρέου κατά τη διάρκεια του δείπνου της Τετάρτης, αιτιολόγησε την απόφαση του για δημοψήφισμα με τον κίνδυνο ενός πραξικοπήματος».
  Η τότε κυβέρνηση αρνήθηκε κατηγορηματικά μια τέτοια δήλωση αλλά απο τότε μέχρι σήμερα έχουνε γίνει πολλά που μπορούν να βάλουν τον οποιονδήποτε τουλάχιστον σε υποψίες.

Ας θυμηθούμε την 1η Οκτώβρη τις ομάδες αποστράτων που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το υπουργείο Αμυνας στην πύλη της Μεσογείων και διαμαρτύρονταν για τις περικοπές στις συντάξεις τους, αλλά και τη μείωση κατά 40% του εισοδήματός τους, πάνω από τα πρώτα 1.000 ευρώ, για όσους δεν είναι 55 ετών και μετά απο λίγο εισέβαλαν στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Μετά απο ένα μήνα την 1η Νοεμβρίου ο κ.Μπεγλίτης λίγο πρίν φύγει απο το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ, με μόνο θέμα την αλλαγή της στρατιωτικής ηγεσίας των ενόπλων δυνάμεων και "ξήλωσε" τους αρχηγούς και των τεσσάρων σωμάτων.

Στις 21 Νοεμβρίου ημέρα γιορτής των Ενόπλεων Δυνάμεων είχαμε την ίδρυση κόμματος απο τους απόστρατους με την επωνυμία Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας το οποίο απο μόνο του μας επαναφέρει στην μνήνη θλιβερές και καταστροφικές για την χώρα καταστάσεις.Διότι όποτε οι στρατιωτικοί γίνανε πολιτικοί το μόνο που καταφέρανε ήτανε πραξικοπήματα που οδήγησαν σε καταστροφή Ελλάδα και Κύπρο.

Σήμερα έχουμε την αποκάλυψη του Βήματος για το "πάρτυ" των χουντικών που έγινε στην Σχολή Ευελπίδων και δείχνει οτι ακόμα και μέσα στο στράτευμα υπάρχουν χουντικά σταγονίδια.

Μετά απο όλα αυτά μήπως ο Γάλλος δημοσιογράφος είχε δίκιο και τελικά όντως ο Παπανδρέου είχε βάσιμες πληροφορίες για επικείμενο πραξικόπημα?