Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010

Πως οι πελατειακές σχέσεις της ΝΔ κοντεύουν να καταστρέψουν την ΤΡΑΜ ΑΕ.(Διαβάστε ολόκληρο το πόρισμα)


Στις 30.10.2009 ο υπουργός Υποδομών κ.Ρέππας απέστειλε έγγραφο προς τον Γενικο επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να διερευνήσει την αύξηση του προσωπικού της ΤΡΑΜ ΑΕ στο χρονικό διάστημα 31.03.2004 εώς 04.10.2009 μιας και που η εν λόγω εταιρεία χωρίς να έχει αυξήσει το δικτυό της παρουσιάζει ήδη ζημιές 100 εκαττομυρίων Ευρώ.(Κάντε κλίκ εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το πόρισμα:
http://www.gedd.gr/article_data/Linked_files/70/TramAE.pdf)

Όπως και με την ΑΜΕΛ έτσι και με την ΤΡΑΜ ΑΕ η εταιρεία εποπτεύεται απο την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το δίμηνο Ιουλίου - Αυγούστου η διοίκηση της ΤΡΑΜ ΑΕ ενέκρινε με συνοπτικές διαδικασίες την πρόσληψη περίπου 100 συμβασιούχων. Οι 65 απ αυτούς είναι ελεγκτές κομίστρου με σύμβαση ορισμένου χρόνου για ένα έτος και, σύμφωνα με την απόφαση, η εταιρεία θα τους «δανείσει» στον ΟΑΣΑ, ο οποίος και θα επιληφθεί εξολοκλήρου -όπως αναφέρεται- του κόστους μισθοδοσίας τους.

Να σημειωθεί ότι τον Μάρτιο του 2004, οπότε και η ΝΔ ανέλαβε τη διακυβέρνηση, ο αριθμός των εργαζομένων δεν ξεπερνούσε τους 200, ενώ δύο χρόνια αργότερα οι απασχολούμενοι στην ΤΡΑΜ ΑΕ είχαν φτάσει τους 540 και σήμερα τους 703.

Κι όλα αυτά όταν από το 2004 ως το 2008 το δίκτυο του τραμ στην Αθήνα έχει επεκταθεί μόλις κατά 670 μέτρα, δηλαδή στη διαδρομή από τη Γλυφάδα στη Βούλα, δεδομένου ότι η επέκταση προς τον Πειραιά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα εξαιτίας των αντιδράσεων των τοπικών φορέων με τη χάραξη της διαδρομής.

Όλες αυτές οι προσλήψεις γίνανε την περίοδο της λιτότητας επί κυβερνήσεως Καραμανλή -που ως φαίνεται θα μείνει στην ιστορία ως ο πιο ανεπαρκής πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης- και των διαβεβαιώσεων ότι το κράτος περιορίζει τις σπάταλες του.

Ο κ.Σαμαράς πότε θα πάρει θέση για αυτές τις προσλήψεις ή περιμένει την αυτοκάθαρση του κομματός του?


Ένας απλός σκεπτόμενος πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: