Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ταλαιπωρία δίχως τέλος στον ΗΣΑΠ και αποπομπή του Διευθύνων Συμβούλου.

 Όσοι χρησιμοποίησην σήμερα την Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ πέρασαν άλλη μια μέρα απίστευτης ταλαιπωρίας. Ταλαιπωρία που δημιουργήθηκε σύμφωνα με τους συνδικαλιστές απο το Υπουργείο Μεταφορών και τον κ.Ραγκούση. Πιο συγκεκριμένα σήμερα μόλις δυο τρένα  από ΟΜΟΝΟΙΑ έως ΠΕΙΡΑΙΑ και 4 τρένα από ΟΜΟΝΟΙΑ έως ΚΗΦΙΣΙΑ βρίσκονται στη διάθεση του επιβατικού κοινού για την εξυπηρέτησή του. 

Και όλα αυτά γίνανε δίοτι σήμερα μετατάχτηκαν 144 υπάλληλοι του ΗΣΑΠ οι οποίοι κατα σύμτωση απο οτι φαίνεται ήτανε όλοι μηχανοδηγοί με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν τόσα λίγα τρένα.
Αλλά μήπως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Διότι η ανακοίνωση των εργαζομένων του ΗΣΑΠ αναφέρει οτι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι απασχολούνταν στην πλειοψηφία τους στους συρμούς του Ηλεκτρικού στα σταθμαρχεία και τα εκδοτήρια εισιτηρίων, στις Διοικητικές και άλλες υπηρεσίες.Δηλαδή δεν ήτανε όλοι μηχανοδηγοί.(http://www.isap-union.gr/index.php?page=2&kod=ca&id=492)

Πέρα απο αυτό η μετάταξη των υπαλλήλων ήταν προγραμματισμένη εδώ και καιρό, συνεπώς ήταν γνωστό πως οι μετατασσόμενοι δεν θα πήγαιναν σήμερα στη δουλειά τους. Οπότε το λογικό θα ήτανε ο Διευθύνων Σύμβουλος κ.Σπυράκος να είχε μεριμνήσει έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους εργαζόμενους και την εξυπηρέτηση των επιβατών.

Κάτι το οποίο δεν έγινε όμως με συνέπεια τα σημερινά αποτέλεσματα αλλά και την δικαιολογημένη αντίδραση του κ.Ραγκούση με την αποπομπή του κ.Σπυράκου.

Απο την άλλη έχουμε τους συνδικαλιστοπατέρες του ΗΣΑΠ που θεωρούνε τον οργανισμό δικό τους τσιφλίκι.Κατα σύμτωση πάλι έγινε γνωστό σήμερα οτι ένας απο τους μεταττασόμενους είναι και ο πρόεδρος των εργαζομένων κ.Σιαπάτης Νικόλαος.

Αυτό μάλλον εξηγεί γιατί σήμερα κυκλοφορούσαν μόνο 6 τρένα σε ολόκληρη γραμμή του ΗΣΑΠ αλλά και γιατί έχουμε καταντήσει έτσι σαν χώρα με την λάθος νοοτροπία και πρακτική που ακολουθούσαμε τόσα χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: