Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011

Το αίσχος των συνδικαλιστοπατέρων του Ηλεκτρικού.


 
Δεν έχει προηγούμενο -τουλάχιστον στη διάρκεια του τελευταίου... μισού αιώνα (!) από το 1960- αυτό που έγινε στον Ηλεκτρικό από την περασμένη Παρασκευή μέχρι και σήμερα. Μετά τα ατελείωτα έργα και την απίστευτη ταλαιπωρία οι πολίτες είχανε να αντιμετωπίσουνε άλλον ένα εφιάλτη,από την Ομόνοια να φεύγει ένας συρμός για τον Πειραιά κάθε... μισή ώρα και ένας συρμός για Κηφισιά κάθε είκοσι λεπτά! Χιλιάδες άνθρωποι ορμούν και τσαλαπατούνται προσπαθώντας να μπουν σε διπλάσιο αριθμό επιβατών από όσους χωράει κάθε βαγόνι!
Αλίμονο στους γέρους, στις γυναίκες με παιδιά, σε όσους κρατούν πράγματα και θέλουν να μετακινηθούν με τον Ηλεκτρικό - και φυσικά αλίμονο στις εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν τον Ηλεκτρικό ως γρήγορο και αξιόπιστο μέσον για να πάνε στη δουλειά τους! 

Ολο αυτό το αίσχος το προκάλεσε μια αυτονόητη κυβερνητική απόφαση, η οποία αποκαλύπτει όχι απλά την ανευθυνότητα των συνδικαλιστών εργαζομένων, αλλά πάνω από όλα βαθύτατη περιφρόνηση προς τις λαϊκές μάζες, που μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Η νέα διοίκηση του ενοποιημένου φορέα συγκοινωνιών σταθερής τροχιάς (ΣΤΑΣΥ) αποφάσισε μόλις 144 μετατάξεις ανθρώπων που δούλευαν στον ΗΣΑΠ, σε σύνολο εργαζομένων με τα τελευταία στοιχεία 1175 εργαζομένων. Μετέθεσαν δηλαδή κυρίως προϊσταμένους αμαξοστοιχιών και εκδότες εισητηρίων λόγω της ανισότητας που υπάρχει μεταξύ μισθού και έργασίας που προσφέρουνε.Η νέα του εργασία θα είναι στο υπουργείο Πολιτισμού ως φύλακες αρχαιοτήτων.
Το αποτέλεσμα; Παρέλυσε η κυκλοφορία των συρμών αφού δεν υπήρχαν σε επαρκή αριθμό προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών σύμφωνα με τους εργαζομένους

Αλλά ας δούμε ποιός είναι ο πραγματικός ρόλος των προισταμένων αμαξοστοιχιών. Η θέση τους στον συρμό του ΗΣΑΠ είναι στην μέση και το τεράστιο έργο που πρσφέρανε είναι να κλεινουν τις πόρτες του συρμού και να λενε ανακοινώσεις στους επιβάτες όπου μερικές φορές δεν τις καταλαβαίνε κανένας. Αλλά μόνο να κλείνουνε διότι το άνοιγμα των θυρών του συρμού γίνεται απο τους μηχανοδηγούς του συρμού. Να θυμίσουμε οτι στους συρμούς του ΜΕΤΡΟ δεν υπήρχαν απο την αρχή της λειτουργίας προιστάμενοι συρμών.Και σωστά δεν υπήρχαν διότι αυτή η εργασία αφορά αποκλειστικά τα τρένα του σιδηρόδρομου και οχι τα τρένα του ΜΕΤΡΟ. Ο μισθός τους για αυτό το τεράστιο έργο ήτανε ίδιος και μερικές φορές παραπάνω απο αυτόν του μηχανοδηγού.

Ορισμένοι συνδικαλιστοπατέρες βασιζόμενοι στην λογική του τσιφλικά αποφασίσανε οτι αυτό το αίσχος και η κοροιδία θα έπρεπε να συνεχιστεί.Αντι να συνεργαστούνε προτιμήσανε να φτάσουνε στα άκρα έχοντας φυσικά πλήρη επίγνωση ότι αυτό θα ακινητοποιούσε πολλούς συρμούς. Τι τους νοιάζει όμως; Αδιαφορούν παντελώς.

Οσο για τους ορισμένους άσχετους ειδήμονες δημοσιογράφους που στο μυαλό τους είναι μόνο τα πολιτικοεπιχειρηματικά συμφέροντα που υπηρετούνε υποστηρίξανε την αναγκαιότητα αυτών των υπαλλήλων.Αντί να υποστηρίξουνε το αυτονόητο που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και δεκαετίες.Τι σημασία έχει στο μυαλό αυτών των δημοσιογράφων αν εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίοι στοιβάζονται σαν τα ζώα στα τρένα του Ηλεκτρικού επειδή ορισμένοι θεωρούν μια ΔΕΚΟ τσιφλίκι τους?

Δεν υπάρχουν σχόλια: