Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Λαικισμός και Δημαγωγία απο την Αννα Βαγενά χωρίς ίχνος ντροπής.



 
 Στις 28 Φεβρουαρίου 2012 σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της βουλής έλεγε η κ.Βαγενά ,η οποία χειροκροτήθηκε απο όλες τις πλευρες μιας και ήτανε η παρθενική της εμφάνιση στην Βουλή.

 Αννα Βαγενά: ".......Εγώ λοιπόν έχω μια μικρή θεατρική επιχείρηση. Χρόνια τα καταφέρνω. Θα έπρεπε να χαίρομαι σήμερα, που μπορώ να πληρώσω τους εργαζόμενους σε εμένα, με τόσο χαμηλό μισθό και μεροκάματο. Δεν χαίρομαι όμως. Εγώ δεν ξέρω πολλά οικονομικά, ξέρω όμως αυτό, γιατί αυτό είναι απλή οικονομία, ότι ο κόσμος που έρχεται να με δει, το κοινό μου, το απλό κοινό, δεν θα έχει να πληρώσει εισιτήριο. Θα ωφεληθώ, λοιπόν, 200 ευρώ το μήνα, ας πούμε, από ένα μισθό, όταν δεν θα μπορεί να έρχεται κανείς να με βλέπει; Εγώ νομίζω ότι αυτή είναι η οικονομία, τα απλά οικονομικά, που πρέπει να σκεφτούν όλοι...........".


Το τι ακολούθησε τα επόμενα χρόνια το είδαμε όλοι μας.Αποχώρησε απο την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου για να μας πει στις 03 Μαίου 2012 λίγο πρίν τις εκλογές της 6ης Μαίου του 2012 τα εξής:
"......Θέλω, λοιπόν, να τους ευχαριστήσω όλους και να τους πω ότι σ' αυτές τις Εκλογές δεν είμαι υποψήφια, όχι γιατί δεν θέλησα, αλλά γιατί οι πολιτικοί χώροι με τους οποίους θα μπορούσα να συμπορευτώ, δεν είχαν χώρο για μένα.
Αυτά συμβαίνουν στην “πολιτική”, όπως είναι σήμερα. Σ' αυτήν την “πολιτική” δεν θα ήθελα και δεν μπορούσα να συμμετέχω. Θα ήθελα να είμαι μια ανεξάρτητη φωνή στη Βουλή, η δική σας φωνή. Αυτό όμως δεν το επιτρέπει η εκλογική νομοθεσία. Ελπίζω ότι θα συναντηθούμε στο μέλλον.....".

Μέ τέτοια ψέμματα έγινε βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ η Αννα Βαγενά επενδύοντας όπως και ο Τσίπρας στον λαικισμό και την δημαγωγία. 

Σήμερα πέρα απο το οτι δεν έχει καθόλου ντροπή σε αυτά που λέει και κάνει δηλώνοντας μάλιστα την απόλυτη εμπιστοσύνη της στον Τσίπρα έχει το πολιτικό θράσος να κάνει την ακόλουθη δήλωση:
«.........Από πέρυσι το καλοκαίρι που ψηφίσαμε την παραμονή στο ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση με κάθε κόστος, γνωρίζαμε για τα μέτρα που πέρασαν τώρα στη Βουλή. Να σταματήσει επιτέλους η υποκρισία της αντιπολίτευσης.............».

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το υποκριτικό ταλέντο της κας.Βαγενά όπου το ασκει πέρα απο το θέατρο και στην πολιτική πλέον.

Αυτό όμως το οποίο δεν πρέπει να ανεχόμαστε πλεον είναι τα ψεμματά της για να γίνει βουλευτής και πάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: