Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Ο Ραγκούσης άδειασε την Τόνια Αντωνίου κατα διάρκεια της συνεδρίασης του Κ.Τ.Ε. ΠΑΣΟΚ για τα ταξί.

 
 
Είναι πλέον πασιφανές οτι οι 21 βουλευτές της κυβερνητικής παράταξης με προεξάρχουσα την κ.Αντωνίου προσπαθούν να δημιουργήσουν εσωκομματική πίεση στον κ.Ραγκούση προς όφελος των ιδιοκτητών ταξί και οχι πρός όφελος της κοινωνίας.

Αποκορύφωμα του διαλόγου του υπουργού Υποδομών με τους βουλευτές του ΠαΣοΚ ήταν η μομφή της βουλευτού Φθιώτιδας κ. Τονιας Αντωνίου η οποία είπε ότι: «Εχεις κάνει δηλώσεις υπέρ της αυτορρυθμισης της αγοράς». «Εγώ δεν έκανα ποτέ τέτοια δήλωση. Λες ό,τι λέει ο Θύμιος Λυμπερόπουλος!» απάντησε ο υπουργός κ.Ραγκούσης.

Το κύριο αίτημα των ιδιοκτητών ταξί είναι να υπάρχουν πλυθησμιακά κριτήρια στην έκδοση αδειών των ταξί. Κάτι το οποίο δεν έχει αρνηθεί ο κ.Ραγκούσης.Αλλά αυτό που θέλει να δεί με περισσότερες λεπτομέρειες είναι το Γερμανικό μοντέλο.Σε αυτό το μοντέλο υπάρχουν τα πλυθησμιακά κριτήρια αλλά το κόστος έκδοσης είναι μικρό και οι άδειες δεν μετεβιβάζονται αλλά επιστρέφουν στο κράτος.Επίσης το εισοδημά τους φορολογείται κανονικά και όχι σαν το τεκμαρτό που είχανε μέχρι πρότεινος οι ιδιοκτήτες ταξί.

Αν και η λίστα με τους 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που ζητούσαν απο τον κ.Ραγκούση να γίνει άμεσα σύγκλιση του ΚΤΕ δεν έχει γίνει γνωστή μετά την σημερινή συνεδρίαση του θεωρείτε σίγουρο οτι εκτός απο την κ.Αντωνίου θα ήταν σίγουρα ο βουλευτής Ηρακλείου κ. Βασίλης Κεγκέρογλου ,ο βουλευτής Σερρών Μιχάλης Τσελέπης, ο βουλευτής Καρδίτσας κ. Νίκος Σαλαγιάννης , ο βουλευτής της Β’ Αθηνών κ. Γιάννης Βούρος , ο βουλευτής Αρκαδίας κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος και ο βουλευτής Ιωαννίνων κ. Ευάγγελος Αργύρης.

Το ερώτημα που γεννάται είναι αν οι 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα υποστήριζαν το Γερμανικό μοντέλο ή θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν το χρεωκοπημένο Ελληνικό μοντέλο το οποίο είναι καθαρά για κομματικούς σκοπούς και για τα ψηφαλάκια?

Δεν υπάρχουν σχόλια: